środa, 27 marca 2013

Kartka dla dziewczynki.

Dziś przedstawiam Wam moją kartkę, którą stworzyłam z myślą o pewnej malutkiej dziewczynce..

 Do pokolorowania konika i tła użyłam najzwyklejszych na świecie kredek świecowych :)
 Do mojej pracy użyłam papierów z kolekcji "Wata Cukrowa".
 Na pracy znajdują się 3 kwiatki- co jest tematem wyzwania Craft-Szafy.

Do wykonania pracy użyłam:
Wata Cukrowa 019
Wata Cukrowa 022
Wata Cukrowa 025
Zestaw Koników Baby Love - wycinanka





Pracę zgłaszam do następujących wyzwań:

craft-szafa-kwiatki-trzy

oraz

magicznakartka-trzecie-wyzwanie-z-mapka

pozdrawiam serdecznie ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :-)
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, kolorowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń