środa, 6 marca 2013

Kartka z gratulacjami

Kartkę tą przygotowałam z okazji narodzin dziecka, będzie to chłopiec, więc użyłam odpowiednio "męskich" kolorów ;)
Stworzyłam ją w oparciu o mapkę Rapakivi:

 

 Zawieszka w kształcie stópki- doskonale pasuje do tematu całej pracy.
 Kwiatki wykonane własnoręcznie- proste, ale mają swój urok. :)
 Coś nowego- jeszcze nie wykorzystałam nigdy igły i nitki do ozdobienia kartki... są też obowiązkowo guziczki..
Pracę zgłaszam do następujących wyzwań:

 


wyzwanie15 Rapakivi

 

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. sie dzieje ...
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo mi się podoba :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Rapakivi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wesoła karteczka :o)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKA :o)

    OdpowiedzUsuń