sobota, 9 marca 2013

Kartka + kursik na kwiatki


Kwiatków tych nauczyłam się ze standardowego kursiku, który znalazłam w necie.. Po kilku kwiatkach stwierdziłam jednak że odstępy między poszczególnymi warstwami płatków są zbyt duże i tworzą się luki.. Postanowiłam je troszkę przerobić i po wycięciu dziurek w ostatnich warstwach kwiatek prezentuje się o wiele lepiej- jest "pełniejszy". Mam nadzieję, że pomysł przypadnie wam do gustu i niejednej osobie się przyda. ;)







A tak kwiatki prezentują się na karteczce:

 






Pracę zgłaszam do weekendowego wyzwania:

weekendowe wyzwanie ekspresowe 3 Rapakivi



Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Cudna kartka - bardzo oryginalna! I fajny kursik, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki prosty sposób, a taki śliczny, profesjonalny kwiatek! bardzo pomysłowe. i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.. wychodzą na prawdę ładne więc polecam ;) wcale nie są takie pracochłonne..

      Usuń
  3. Piekne te rozyczki a jakie pracohlonne/ nie mialabym tyle ciepliwosci - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne kruszynki ......

    dziękujemy za udział w naszej zabawie - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca i dziękuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń